شناسایی مقصران احتمالی سیلاب مشهد در دستور کار دادستانی نوشیدن چای تا چند فنجان مجاز است؟ چاقی مغز را پیر می‌کند | مراقب عواقب بی شمار چاقی باشید پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) چرا سالمندان یواش‌تر حرکت می‌کنند؟ حرکت کاروان پیاده ۱۷۰۰ نفری در مسیر مشهد مقدس به مناسبت ولادت امام رضا(ع) اولین گروه حج تمتع از فرودگاه مشهد اعزام شدند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیل در کلات هیچ فوتی نداشت برخورد کوئیک و پارس در مشهد ۶ مصدوم برجا گذاشت (۲۸ اردیبهشت) پرونده سیل مشهد روی میز کمیسیون اصل نود! کشف پیکر‌های چهار مفقود سیلاب در فریمان (۲۸ اردیبهشت) قتل جوان ۲۷ ساله افغان به‌خاطر توپ بازی! (۲۸ اردیبهشت) تمام خسارت‌های درمانی بازنشستگان تامین اجتماعی تا اسفند ۱۴۰۲ پرداخت شد | تسویه حساب ۲۰ روزه با بازنشستگان بازگشایی ۴۴ محور مسدود شده در خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت) تصادف پراید و پژو ۲۰۶ در قوچان ۷ مصذوم برجا گذاشت(۲۸ اردیبهشت) از ۸۱ روستای دارای سکنه سرخس فقط یک روستا جاده دسترسی ندارد نجات معجزه آسای جوان مشهدی از داخل چاه (۲۸ اردیبهشت) نامه سرگشاده نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به رئیس جمهور درباره کارگران و بازنشستگان  
سرخط خبرها

آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از زبان معاون وزیر (۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۳۴۳۹
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
  • ۱
آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان از زبان معاون وزیر (۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)
معاون وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت اجرای طرح رتبه بندی معلمان اظهار کرد: در خصوص رتبه بندی معلمان که در سند تحول بنیادین هم اشاره خوبی به آن شده ۲۳ محور هدف عملیاتی دارد که از این ۲۳ محور ۵ محور مربوط به نیروی انسانی است. 

احمد محمودزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه متاسفانه طی سال‌های گذشته تا به امروز از بسیاری از بند‌های سند غفلت شده است، افزود: یکی از موضوعاتی هم که مورد غفلت قرار گرفته مسیله نیروی انسانی است. 

محمودزاده افزود: بعد از حدود ۱۱ سال در دولت سیزدهم خوشبختانه در ابتدای ورود دولت اولین محور پرداختن به طرح رتبه‌بندی معلمان بود، اما در بحث اجرا نارسایی‌هایی وجود دارد. رتبه بندی ۹۴۰ هزار معلم در چند ماه طول می‌کشد و رتبه بندی هم باید انجام می شد. دلیل نارسایی‌ها عدم وجود شاخص‌ها و حجم بالای کار است. 

وی خاطرنشان کرد: مشکلات باید به تدریج حل شود، زیرا مسیر ارتقا را همین مسیر میدانیم. نقشه راه آینده در کلاس درس ترسیم می‌شود و دشمن نیز به دنبال تعطیل کردن مدارس و کلاس‌های درس است. همه باید به منزلت و معیشت و مرجعیت کمک کنیم. 

محمودزاده تصریح کرد: مدارس غیردولتی ابتکار و خلاقیت‌های خوبی دارد. ۱۴ درصد از دانش آموزان ما در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند و ۱۸ درصد دانش آموزان خراسان رضوی نیز در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند. 

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد:‌ در سطح آموزش و پرورش به تولید محتوا و معلمان و ... ورود خوبی داشته ایم. نیم نگاهی نیز به معیشت این معلمان در مدارس غیر دولتی داشته باشیم. 

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود:‌ در مدارس غیر دولتی کمبود معلم نداریم. زمان گزینش از ۱۵ روز به ۳ ماه افزایش پیدا کرده است. صلاحیت‌هایی نیز در نظر گرفته ایم. همچنین از سال آینده معلم بدون گزینش در آموزش وپرورش نخواهیم داشت. معلمی که کارت صلاحیت حرفه‌ای نداشته باشد نیز اجازه ورود به مدرسه را نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
0
درمورد گزینش معلما فقط حرف میزنین اصلا عمل نمیکنین
کسانیکه هیچ ربطی به آموزش و پرورش ندارند وحتی مرد مجرد هستن درمدارس دخترانه حضور دارن وخودشونو موسس معرفی کردن
هیچ نظارتی در مرکز استان‌ها وجود نداره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->